Monday 5 January 2015

Hint Yağı ile Kirpik Uzatma Deneyimi

Guzelligin olmazsa olmazi uzun, gur ve dolgun kirpikler tum bayanlarin hayali. Sirf bu asktan ipek kirpik uygulaması yaptırıp bi süre sonra çıkarmak isterken kendi kirpikleri de kopan/dökülen ve inanılmaz pişman olan arkadaşlarım var. Ben her zaman en güzeli doğal olanı diyorum.

Senelerce en harika maskarayı aradım, hala bulabilmiş değilim. Sonunda kirpiklerimin istediğim formda görünmesi için gürleşip uzamasını amaç edinmeye karar verdim. Iste ozaman maskaranin pek ehemmiyeti kalmıyor. Artık sıradan bir drugstore maskarası ile tatmin olabilirsiniz. Zaten benim paylaşımlarda aktarmaya çalıştığım husus bu. Makyaj, boya, kamuflaj yerine once vucuttaki o bolgenin en bakimli ve güzel halini alabilmesi.Gelelim bunu nasıl yapabildiğimize;
Fotoğrafta kirpiğime 6 hafta akşamları uyumadan hint yağı uygulandıktan sonraki halini görebilirsiniz. Before & after yapamıyorum maalesef çünkü başlamadan önceki halini çekmemiştim. Ancak açık bir fark olduğunu söyleyebilirim.

İşlem için 2 adet gereksinim var:
1) Bitmiş bir rimel fırçasının yıkanıp paklanmış ve kurulanmış hali.
2) Saf Hint Yağı (Castor Oil). Güvendiğiniz bir markadan temin ediniz. Aktarlarda kolayca bulunup 50ml gramajın fiyatı 7-12 TL arası değişmektedir. Bu arada; aldığınız hint yağının yoğun bir sıvı yağ formunda olması gerekiyor, eğer baya akışkan bir yağ ise kesinlikle saf hint yağı degil seyreltilmiş bir yağdır. Yüzünüze uyurken akıp yağ bezeleri sahibi olmanıza neden olabilir! Bu uyduruk yağların içinden ne çıkar bilmiyorum. Motorine kadar yolu var :)
JBCO olarak bilinen Jamaican Black Castor Oil aslında derdimizin en etkili çaresi ama ulkemizde bulunmuyor. Online satışta da denizasiri shipping cost ile astarı yüzünden pahalıya geliyor.

Daha önce bu yağ işini denemiştim işe yaramamıştı!!! diyorsanız, evet ben de 3-5 kez denemiştim gercekten işe yaramadı ancak uzun uzun anlatmaya çalıştığım gibi bu kez olumlu sonuç almamın sebebi baştan sona bilinçli hareket etmeye çalışmam. 
Detaylar su sekilde:
*Doğru yağı buluyoruz. (Saf, seyreltilmemis)
*Normal rimel surer gibi yağı kirpiklere (+dilerseniz kaşlarınıza da) suruyoruz.
*Uygulamayı akşamları uyumadan once yapıyoruz. 
*En az 6 hafta hiç aksatmıyoruz. (Ilk haftadan sonra mutlaka değişimler olacak.)
*Kombo yaratıcam diye 72 tane yağı karıştırmaya (bence) lüzum yok. Dileyen içine badem yağı karıştırabilir. Ben sadece hint yağı kullandım.
*Kaş yaparken göz çıkarmamak için (bu deyim buraya çok yakıştı) yağı bol sürüp gözünüze de kaçırmayın.
*Alt kirpiklere sürmenize gerek yok. Gözleriniz kapandığında alt kirpikler de fazlasıyla faydalanacak yağdan.
*Bol kepçe yağ kullanımı daha hızlı sonuç alacağınız anlamına gelmiyor. Çokça sürüp yüzünüze akıtıp göz çevresindeki minik tüylerinizi aşka getirmeyin. Yağ bezelerine de bu aşktan doğan düğüne özel davetiye çıkarmayın.
*Kirpik ve kaşlarınızın rengi 1 ton koyulaşabilir, şaşırmayın.


Elimden geldiğince detaylı yazmaya çalıştım. Hint yağı ile saç bakımını farklı bir post ile aktarmaya çalışacağım.

Umarım başarılı bir uygulamayla siz de kirpiklerinizde çok güzel sonuçlar alabilirsiniz.
Milyon tane uyarımı yaptığıma göre bence artık hazırsınız.


Sevgiler,
Balbakim



17 comments:

  1. Hint yagini almanyada bulursam deneyim bende, zaten sürekli birseyler kullanmam gerekiyor kirpiklerime yoksa cok kisa oluyorlar, bu aralar ardell markadan bir kirpik bakima kullaniyorum ama uzatma etkisi cok cok az :)

    ReplyDelete
  2. Yaa usenmesem bende yapicam su isi pek hevesim var of

    ReplyDelete
  3. Gece yatmadan once uygulayacagiz fakat bu 6 hafta boyunca gunduzleri rimel kullanmamizda bir sakinca olur mu sizce ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hiçbir sıkıntı yok, sonuçta siz bir ilaç veya benzeri bir şey uygulamiyorsunuz♡
      Akşamlari uygulamadan önce rimelin kirpiklerinizden tam olarak temizlendiginden emin olmaniz yeterli:)

      Delete
  4. Aynı yağdan bende aldım, kullanmaya başladım bi 4 ay önce. Nöbetlerdi falan derken düzenli kullanamıyorum ama farkı gördüm ben bile bu düzensiz kullanıma :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Discipline discipline:) Demek az daha gayret etsek super olacak ♡♡♡

      Delete
  5. selam kirpikleri gerçekten uzatıyor hint yağı ben de denedim :)
    Bloğunu yeni keşfettim :) takipteyim benim bloğuma da beklerim sevgiler ♥

    http://blogkizsalseyler.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Sizin kullandığınız marka Arifoğlu değilmi? Piyasada çok marka var ne önerirsiniz acaba. Ayrıca kirpikleriniz çok güzel olmuş

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba, evet Arifoğlu, Doğacı, Saraçoğlu gibi markaları önerebilirim kendi adıma.

      Delete
  7. Doğru yağ hangisi acaba ben nerden bulabilirim?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba, bir üstteki yorumda da belirttiğim gibi Arifoğlu, Doğacı, Saraçoğlu gibi markalar gayet başarılı.

      Delete
  8. Selam hint yağının saf halini kullanırsanız gönül rahatlığıyla cildinize saçınıza kirpiklerinize kullanabilirsiniz. O yüzden satın aldığımız yağın saf olmasına dikkat etmeliyiz. Ben de doa kozmetikten alıyorum hint yağını ve memnunum, doayı öneririm..

    ReplyDelete
  9. Merhaba, almak istediğim mezoterapi serumunun içeriğinde "Castor oil, vitamin b2,3,5,6,c vitamin,a vitamin, e vitamin "olduğu yazıyor.Sizce bu vitaminleri ve bu Castor yağını alıp, karışım hazırlasam ve mezoterapi gibi kullansam olur mu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba, Mezoterapi bildigim kadari ile hekim takibinde olması gereken bir uygulama. Zira hangi maddelerin nelerle tepkimeye gireceğine biz karar veremeyiz. İçine bunu bunu ekleyin gibi yönlendirmelerde de bulunmak hiç istemem. Yardımcı olamadığım için üzgünüm, sevgiler.

      Delete