Friday 9 January 2015

Balbakim Mottosu

Sevgili Okur,

Bugun buraya (veya abartip tarihe mi desem bilemedim:) not dusmek istedigim bir konu var.

Bilmenizi isterimki taptaze blogumu acarken amac edindigim sey bayanlara kozmetik urunlerin reklamini yapmak ve gosterisli gorseller paylasmak degildi. Tabiki buna da ihtiyac vardir ve olmalidir da. Kesinlikle yanlis anlasilmasin.

Ben nacizane farkli bir misyon yuklenmek istedim. Blogumu acmamin temel amaci: hangi urunu ne icin kullaniyoruz, kozmetik veya dermokozmetik dunyasinin terimlerini ne kadar biliyoruz, nasil ogrenebiliriz, evde uygulayabilecegimiz bazi bakimlar neler, dogru urune para harcamak aliskanligi nedir, dunyada insanlarin kozmetige bakis acisi nasildir gibi listesi uzatilabilecek konularda kendi bildiklerimi ve halen ogrenmekte olduklarimi paylasmak. Ayrica size yazmak vesilesi ile bu konulari daha da cok arastirmak ve bu konulari gerek dunya gorusumuze gerekse gunluk hayatimiza yansitma seklimizi sorgulamak istiyorum. Tum bunlarin yaninda diger bir amacim da bahsi gecen hususlara onem veren bilincli insanlarla fikir alisverisi yapabilmektir.

Takdir edersinizki bu baglamda hergun bir yazi yayinlamam mumkun olmayacak cunku gercekten emek vererek ve buyuk bir itinayla gonderi yapmaya ozen gosteriyorum.

Son olarak hicbir marka/urunun reklamini yapmak amaci gutmedigimi, bir saglik uzmani, kozmetik satis/pazarlamacisi, eczaci, guzellik uzmani veya benzeri bir meslegim/uzmanligim olmadigini ve bu konularda herhangi bir egitim almadigimi, tamamen kendi kisisel ilgim kaynakli kazandigim bilgi ve ayrica deneyimlerimi paylastigimi da iletmek istiyorum.

Guzel ve bakimli olanin gosterisle sunulmaya ihtiyaci olmadigini dusunuyorum ben. Teferruat merakim da blog sayesinde ayyuka cikmis oldu. Paylasimlarin bir kelimesinden dahi fayda goren, feyz alan, okumaktan memnuniyet olan olursa da, ne mutlu bana diyorum:)

Sevgiler
Balbakim

2 comments:

  1. Her yeni gün aynı ürünleri tekrar tekrar görmekten zevk alamayız zaten. Değişikliğe ihtiyaç duyduğum şu günlerde bu sayfa bana ilaç gibi geldi yahu... Özetle -kendi adıma- ne mutlu size! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ilac gibi gelmek:) Gercekten cok mutlu oldum! Tesekkurler

      Delete